BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Selasa, 7 Ogos 2012

akhirnyaaa :)

assalamualaikum :) dah lama aku tak update blog aku :) ada laa kot dalam 5 bulan maybe? hihi so banyak cerita yang aku nak share.mula2 facebook aku kena hack !! kwaja betol sape yang hack tuhh !! ada dipadamnya account aku -,- sabooo jek laaa~...second,aku dah clash dengan wani tuhh.okay tak ada jodoh dah :) dah laa lupakn jee :) sekarang aku main twitter jekk :) hohoho.nanti last aku letak link aku tuhh :) btw maybe minggu nih or next week aku exam.so korang doakan aku ek :) aku skang nak luluskan subjek akaun aku tuhh.susah bebeno :) huhu.emmm k lah aku tak tahu nak tulis apa lagi :) sambung esok kay :) ehhh sebelum tuhh ini link twitter aku :)https://twitter.com/SalmanAlHafiz
emmm oka laaa kot takde apa dah :) Assalamualaikum :D thanks sudi baca :) ngeeeeeee~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan