BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 14 Mac 2012

blog bersawang --'

assalamualaikum :D perghhh dah lame siak aku ta update blog aku nihh :P last update pasal wani tuh then tros senyap :D
hehehe aku tataw nak tulis ap,so skang aku nk merepek pasal hidup aku jek laa ^^ okay :D
aku skang dak f4 --' klaz 4D.aku tak turun n naik klaz.same ngan taon lepas,3D
cume yang len skang kawan-2 ade yang pindah klaz and ad jugak yang pindah scola T^T
wuuuuuuu sedih jugak tapi na wat cmne kn terpaksa laaa ikotkn --'
aku amek aliran akaun+perdagangan.subjek akaun mmg aku fail siot.aku tataw ape yang aku blaja dari awal tahun sampy skang(cuti bulan 3) tapi tak kesah laa sebab member-2 aku yang len pon ad jugak yang loser bab akaun nihh :D hehehehehehe
okay lupakan pasal pelajaran(lari ! lari ! ><) skang aku da ade lesen :D wiwiwiwiwi
tapi yang tak bez bapak aku blom belikan aku moto lagi :( kene tunggu daaaaaa~
hehehehe tapi aku tak kesah pon sume tuhh :D
emmmmmmmm :V ape lagi nk cite haa?
ha ! 21 hari bulan nihh anniversary 4 bulan relation aku ngan wani :D lame aku couple nan temok aku nihh and aku harap boleh kekal lama :) INSYAALLAH :D
eemmm dah lah kot sampy sini dulu aku pot pet pot pet :D
okay :D
lain masa aku update lagi :)
ASSALAMUALAIKUM :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan