BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Ahad, 23 Oktober 2011

kreatifnye penyokong man utd:))

assalam sume:))hah korg tgk tak game bsr mlm td??man utd v man cty:))perghh manc mmg terbaeekk lha men mlm tdi:))lagi2 silva nan aguero!!gandingan dorg mmg mantap gilak !!hakhak !!balotelli pon men ok gak:))hahaha tapi mmg kesian ahh fan man utd sume:))sume nyee frust gile:))ye ar ne x nyee kne bantai sampai 6 gol beb !!hakhak !!abez gem mlm tdi aku on9 fb,,perghh kecoh sume kutuk man utd!!hehehe saba2!!sampai msok MHI lak uh pagi tadi!!hahaha mmg cite gempar laa org cakap !!!satu dunie kot tgk gem uh:))hahahaha sebab uh gak lha byk hasil "seni" utk man utd:))tapi aku cume dapat sket jek ahh..hehehe layan...

1)kite mulekn nan pantun dlu:))

"pg ke kdai nk beli benang...
jmpe ah koo nk buat tatu..
rse seronok engatkn mng....
rpenye klh 6-1...."
hahakk..
2)iklan pon ad gak:))
Ramli : Ayah! Ramli skor sebijik td!
Ayah : G mampos la. Jiran ko skor 6 bijik. Ko tau?
#hahahaha kesian ramli nih:))btw nih jek yg aku smpat copy:))sorry
nih plaxxx pic Balotelli mase first gol dye:))gile kerek ahh:))(lau tak jelas klik kat pic)

hahahaha akhir kate dri aku,lek ahh fan man utd sume,,UEFA ad:))thanks sudi bace blog aku babai:))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan